pirmdiena, 2009. gada 28. septembris

es ēdu



Jā, šis būs mazliet ēdienam veltīts ieraksts, jo tikko atgriezos no speciāli exchange studentiem veltītām bezmaksas pusdienām, kas apmaksātas no Sociālo zinātņu fakultātes, ar domu - apjautāties un uzzināt, kā mēs jūtamies pa šo laiku. Ceru, ka arī mediju un komunikācijas fakultāte kaut ko tādu reiz sarīkos. Kad Katrīna Anna Nordena (Fakultātes galva, visu atbilžu māte) pienāca pie mūs galdiņa (jo viņa tā palēnām apstaigāja visus, kamēr ēdām), mēs ar Larsu jau smējāmies, ka pagaidām jūtamies labi, jo mācību slodzi nekādu vēl neesam paspējuši izjust. Tas tiešām ir tiesa, jo man joprojām ir tikai 2 zviedru valodas nodarbības nedēļā. Tomēr, sākot ar oktobri slodze solās pieaugt, jo klāt uzkritīs vēl divi kursi - Narrative forms in meda un intercultural communication. Pirmajam kursam esmu sākusi lasīt jau literatūru, patīk, aizrauj, gribu taisīt savu filmu.
Tomēr daudz brīvā laika ietekmē vēl ir pēdējo nedēļu iespēja apmeklēt ballītes (nu, labi, to būs iespēja darīt arī vēlāk tāpat) un aizdoties uz suši bāru. Yeah - veģetārais suši bija lielisks un man patīk darboties ar irbulīšiem. Vienīgais, kuram palika slikti, bija Daniels. Viņš vienkarši aizgāja pēc tam paēst uz Makdonaldu. Cik žēl.
Un vakar es kopā ar vāciešiem un Kapusīni skatījos tiešraidi no vēlēšanām Vācijām. Mums galvenais uzsvars tika likts uz burkānu kūku un mafiniem, jo vācu valodā neesmu visai saprātīga. Ich bin en kartofel. Bet, lai padarītu mūsu valodas mācību intensīvāku, katru svētdienu rīkosim vācu-franču-latviešu valodas apmaiņas kursus trīs apmaiņas līmeņos. es pārbraukšu gudra. Vai arī traka.

2 komentāri:

  1. Ilzīt, nu raksti taču vēl!
    Es barojos no labajām emocijām, kas nāk no jums visiem, kas aizbraukuši no šitās bedres.

    AtbildētDzēst

Sekotāji