piektdiena, 2009. gada 23. oktobris

vī vī


Otrdienas prezentāciju laikā no 8 burvīgām idejām arī manējā ierindojās 3 reālu filmu veidošanas listē. Manā komandā - Capusine. Franču asinis ir tieši tas, kas nepieciešams manam scenārijam. Šodien apstaigājām filmēšanas vietas, domājām, ka atļaujas būs bezmaz jāubago - nekā, zviedru atsaucība ir neizmērojama. Aktieri arī gatavībā. Šobrīd, jā, tieši tagad - piektdienas vakarā :) darbojos pie skripta rakstīšanas, jo, kā saka, kad mūza sēž blakus, viņu nedrīkst raidīt prom.
Ceturtdien pabijām brīnišķīgajā filmu studijā pilsētā, kurā mums, trijiem idejas autoriem, bija vēlreiz jāiepazīstina ar savu stāstu. Profesionālajai lēdijai melnajā kostīmā ļoti patika mans "Drop and pick up". Viņa palīdzēja pieslīpēt neskaidrās vietas sižetā un sacīja, ka ar nepacietību gaidīs rezultātu un pirmizrādi 4. decembrī. Es arī, es arī.
Aiziet, Kapusīn, cerams, ka filmēt mēs mācēsim labāk, nekā spēlēt boulingu :D

4 komentāri:

  1. mans mazais movie makers. :D
    savas mūzas pagaidām arī nododu tavā rīcībā. =)

    AtbildētDzēst
  2. kā jau teicu, TAD ĻOTIĻOTIĻOTI AR TEVI LEPOJOS.
    nevajag kādu rudmati? :D

    AtbildētDzēst
  3. es ceru, ka tev šis smaids un garastāvoklis nepazudīs nekad. proud. represent LV.

    AtbildētDzēst

Sekotāji